Jennys tankar

svammel

Publicerad 2008-07-31 23:27:59 i Allmänt,

Tjosan tjosan!

Så idag har jag jobbat raven av mig, gick ut tidigare så jag skulle hinna till barnmorskan.
Vi var en kort idag oxå, sprang som en dåre mellan tanterna.
Som tur var tog det bara en kvart att göra testet, så var snabbt tillbakak på jobbet.

Det roliga var när jag var där, vill du göra testet själv?
Nja, ja tror de e bättre om du gör de.. Thithi..

De e min humor de!


Finns det "bäst före datum" på "älsklingen"???

På jobbet idag fick jag en dusch på min tur, är iofs alltid duschar på turerna...
Men jag fick duscha en tant och sen efter duschen valde hon ut en klänning som hon tycker mycket om, jag fixa håret på henne, spruta parfym, lite läppstift, gjorde henne riktigt fin och det var så kul att se henne hur glad hon blev. Det syndes att hon kände sig fin på nåt sätt, när hon stod där och spegla sig.
VI har såna gulliga tanter på jobbet!

 Big Hug 
Har träffat hetingen idag oxå, pappa ville att vi skulle följa med och bada så han muta oss med glass =P.
Fan vad det blåste, nästan så nätta jag blåste iväg =P

Alltid kul att träffa min heting, grilla och kolla på film hann vi oxå med innan det var dax att åka till jobbet för honom.

Halvnakna kort *suck*


Träffat hetingen varje dag nu, vi har så himmla kul ihop!
Hoppas detta håller länge!


ne nu väntar sängen



 Hugs And Kisses 





Kommentarer

Postat av: Batman

Publicerad 2008-08-01 05:39:45

Hoppas att det håller jätte länge jag också älskling :)

Postat av: Ananas

Publicerad 2008-08-02 10:57:54

Hihi.. Vad sött!

Postat av: Malin*

Publicerad 2008-08-02 23:02:26

Såklart det gör!!! Njut nu gumman!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela