Jennys tankar

Utmaning

Publicerad 2008-07-14 17:45:45 i Allmänt,

Jag har blivit utmanad av Malin

1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.
5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Plocka lite, byta sängklader och sånt där tråkigt
2. Plugga 2 kapitel
3. Laga mat
4. Städa kattlådan
5. Köpa morötter och sylt

Vad gjorde du för 10 år sedan?
För 10 år sen gjorde jag...? 
Hade sommarlov, söp väl säkert lr jobba

Vilka platser har du bott på?
Endast på 2 småorter i värmland!

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Hjälpa andra
2. Resa 
3. Hitta på nåt kul för de äldre
4. Överraska folk med massa presenter
5. Ta vara på dagen, njuta av livet, och göra det som jag känner för just den dagen....

Jag utmanar CamillaJenny, Therese , Linda & 2 andra frivilliga, eftersom jag inte känner så många bloggare......





 Hugs And Kisses 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela