Jennys tankar

Centrumtösera på nöjes!

Publicerad 2008-06-17 22:40:57 i Allmänt,

Japp, det har varit personalfest på centrumgruppen.
De var så snälla så jag fick följa med, fast ja bara kan jobba på sommaren nu.

Vi firade iaf Helen som fyllde år, det blev mat, bowling och dans på nöjes.

Var längesen jag hade så kul, känns som jag börjar vakna till liv igen.

Först så träffades vi i lokalen, jag var sen som vanligt. leta som en dåre efter lösnagellim, hade klippt och filat ner mina och när lösnaglarna skulle på var limmet borta *fu~k, fu~k  sa nenna då.

Och bor man i Grums så finns det ingen affär som har lim heller.

Det var så kul att se alla igen och alla var så fina.
Tänk vilka pinglor man jobbar med.
Världens bästa!


I början var det ju lite drygt på nöjes, vi var helt ensamna, men roligt hade vi.


Fast jädrans vad varmt det var, man kan inte ha luktat hallon efter den kvällen.. Bara att sitta och äta var varmt...


Ni får kika på mingelbilderna, där är vi pinglor med, några av oss iaf =P


             








Hugs And Kisses





Kommentarer

Postat av: Malin*

Publicerad 2008-06-18 21:09:39

Åh, vilka pinglor!!! Men vad gjorde den svartklädda tjockisen bland dom, hihi??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela