Jennys tankar

Små grodorna, små grodorna

Publicerad 2008-06-21 14:36:55 i Allmänt,

Tjosan!

Nu har jag ju änteligen sommarlov, lr jag har börjat sommarjobba då. Japp men är väl vuxen, var riktigt roligt att träffa alla igen. Ja lovar den bästa personalen finns i centrumgruppen!
Och alla de äldre, så söta så..


Det har ju varit midsommar oxå, jag var helt nykter hela midsommarafton. Hade astöligt.
Ne glad ska man inte vara, finns alltid tillräckligt med folk som trycker ner en när man blir för glad.

Midsommarmorronen var skitbra, dagen var helt okej.. Moster Dylla, Thomas, Nipha, anders kom till mamma så käka vi, spela krocket och prata strunt.
Gunnel och Nipha är så roliga, Nipha blir så röd när hon dricker och Dylla blir så skojsigt rolig.
Tyvärr hamna vandringspokalen i molkom den här midsommarn, Christer är den som bruka vinna om jag har fattat det rätt..
Detta var första året jag var med på krocket turneringen...

Sen for jag till kil och var där i hela 45 minuter lr nåt..
Hann med och sitta i nån gubbes knä, för man fyller jue bara 25 en gång.. Fyllde han 25 tycker ja synd om han när han blir 50 =P thithi...



Just de har jag sagt att ja träffat en, som de flesta har en åsikt om...
Käften, jag är glad jue!

Var hemma hos han i torsdags på en liten fest, hur mysigt som helst.
Kan inte säga så mycket än...
Men het är han Wink


Träffa en rolig typ som satt precis brevid mig och glodde som bara den på mig, tillslut sa ja hej..
Så säger han "ja, ja tänkte säga nåt, men ja glodde iställe"..


* Du är bara avensjukEnvious
* Det är väl enda chansen för dig att få se nåt nånsin *idiot*
* Du vill bara ha vad du inte kan få
* Mes!Nerd
    




Idag iaf så dumpar jag allt va killar heter och åker till sunne på tjejträff..
Nu kör vi hårt!

  Behöver prata med mina pinglor!!MartiniMargarita
Ladies Night
Vi ses i dimman!



                                    


Är det nåt vi kan i min familj så är det att se bra ut medans vi äter!!
       





Hugs And Kisses





Kommentarer

Postat av: Malin*

Publicerad 2008-06-21 19:53:47

Sötos! Jag är så glad att du trivs hos oss, och visst är vi världens bästa! Håller självklart med!

VAD DET GÄLLER PONKEN,FÖRBERED DIG PÅ UTFRÅGNINGAR!Ha en fortsatt trevlig midsommar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela