Jennys tankar

Min helg

Publicerad 2008-03-10 22:37:55 i Allmänt,

Hej hopp!

Egentligen borde jag ha pluggat hela helgen, alla tentor närmar sig med stormsteg. men det finns en gräns för hur mycket man orkar plugga.

Så ja strunta i att plugga på lördakväll och for till Anders för att titta på film, han e att för snäll han.
Stillig som bara den var han i "sin" fina keps oxå!

Vi kolla på 2 filmer som jag inte kan komma på vilka de var just för tillfället. Minnet vet ni...
Roligast var iaf när jag gömde Anders cigaretter haha.
En röksugen Anders som letar över högt och lågt, men han ska sluta så det gjorde inte så mycket..

Sen på söndan for jag in till stan för att träffa Nina, vi skulle gå på bio.
Förtrollad skulle vi gå på, vi hade kollat att den skulle gå på söndan bara den lilla detaljen att vi kolla aldrig upp vilken tid..

Så när vi stod på filmstaden vid 6, så gick inte alls den bio *suck*.
Vi fick mer lr mindre välja första bästa bio, det finns fan inga bra filmer att välja i mellan nu.

Vi gick iaf på No country for old men, lr vad den nu hette.
Ja den var ju bra, fatta nada i slutet.

När den sluta hörde man flera som sa "men", alla blev nog lika snopna ver att den sluta.
Sa jag att den var över 2 timmar oxå, fan den ville aldrig ta slut.

Verkligen jättespännande med en mördare som mördar folk för att få sina pengar..

Men jag fick träffa Nina iaf och det var huvudsaken.
När vi ändå träffades passade vi på att buyta julklappar, bättre sent än aldrig =P
Fick en jätte rolig bok och en iskrapa, en riktigt snajsig en!


Så idag då, Måndag.
Idag har lilla blyga jag varit på en våga tala kurs, det var väl intressant. Har ju varit sjuk 2 gånger, så jag hade aldrig sett människorna förut. Det första jag fick göra var att traska upp framför alla och berätta om min frukost.

Jajjemän, nu vet folket vad jag käkade och hur min drömfrukost ser ut.

Snart ska vi ha labb i skolan oxå, vi ska ta pissprov, ÅNGEST.
Fan jag har ju toafobi, hur h-vete ska jag fixa detta.
Tror jag har mer ångest över detta än över tentan.
Fast jag vill bara tala om att jag har faktiskt gått på 3 st olika toaletter i skolan, så lite duktig är jag.

  Fast varje gång jag ska landa raven på den där ringen tänker ja, shit nu får ja herpes upp till njurarna.
Jag vet att det inte funkar så..

Jag är pryd ju, kan inte ens lämna urinprov på vårdcentralen och nu ska jag göra det i skolan, inte nog med det jag måste traska in med det i klassrummet oxå.

Får väl se hur detta går, det är inget jag ser fram emot iaf.


Ne nu måste jag hoppa in i duschen...

När jag ändå fick en så fin bok måste jag ju bara....

Visste ni att Andorra har 0% arbetslöshet



Hugs And Kisses





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela