Jennys tankar

singelträsket

Publicerad 2008-03-17 18:11:31 i Allmänt,

Hejhej!

Så nu sitter man här och kluddar igen, har så mycket intressant att berätta =P
Händer inte särskillt mycket här..
Ska hämta mamma och syster inatt, de kommer ju hem från Spanien inatt =).

Idag såg ja ett par riktigt fina armar, sådär lagomt stora var de...

Är det vårkänslor eller har man blivit desperat?

Det är tänkt att jag ska ta mig ur singelträsket det här året..


Hur blir man riktigt bra på att flörta och ragga?
Jag är helt värdelös på de.. Har inte många killkompisar som är bra på det heller.
Jag är ju en tjej som inte vill ragga, jag vill bli uppraggad, fast på ett fint sätt liksom..

Men eftersom det inte händer så ofta, det måste väl bero på att killarna är fega va?
jag får intala mig att det är deras feghet och inte jag..

Men om man nu skulle ut och flörta och det är jag som står för flörtandet..
Hur bär man sig åt?


Så killar hur vill ni egentligen bli "uppraggade"?
och inte för nåt kvart i 2 ragg nu...






Har ju varit lite depp ett tag, men idag har jag skrattat jättemycket.

Vi hade föreläsning om de manliga och kvinnliga könsorganen, myckt roligt.
Hon tanten verkligen brann för detta ämne, det var jättekul att lyssna på + att hon gjorde mycket parenteser.
Det här ska ni prova killar när ni kommer hem, så tar vi upp det imorgon, tjejer prova detta..


Många skratt blev det iaf..


Träffade Anna idag också, hon var på väg hem och jag stod och skottade åt mamma, det måste ju vara fint här när de kommer hem ikväll..





Ja det var väl all för tillfället




Pöss

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-03-17 20:16:30

Och du var tvungen att stanna kvar och plugga? Stackars dej! Du skulle ha varit med! Jag tor att din prins står nånstans och väntar på dig, när du minst anar det. Kanske är han närmare än du tror?
Kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela