Jennys tankar

Jessica

Publicerad 2008-05-26 22:05:23 i Allmänt,

hej hopp!

image703

Så min lilla mellan kusin har ju haft fest, en riktigt rolig fest. Hon hade bar och allt! Fiffit som fan!
Så hon var bartender sen på kvällen och alla fick dricka vad de ville. Var jättetrevligt.

Tyvärr så mådde jag inte så bra, satt och höll tårarna tillbaka var så slut i hela kroppen och huvve, försökte va trevlig..

Drack igenting och åkte med Anders och Nipha hem.

Det var tipspromenad om Perra som oxå fyllde år och massa god mat, vi grilla som bara den.
Jag och Fredrik tog en tur till konsum och tog ut pengar i molkoms enda bankomat.
    japp det fanns pengar i den oxå.. =P



 mosters potatissallad, världens godaste!!







Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela