Jennys tankar

Nina Pinglan

Publicerad 2008-11-03 18:13:58 i Allmänt,

Tjosan!

Har ju glömt att skriva att snälla Nina "tanten", köpte en cider till mig.
Vi var på systemet så köpte hon 2 likadana, så sa hon att prick halv 8 öppnar vi dom ikväll..

Sagt och gjort, jag och Tony lagade mat hemma.. Satt och småkäka och väntade på att klockan skulle bli halv, tick tack tick tack.

Nina tyckte att vi förtjänade en varsin cider + att burken var så fin =P

Tant Nina är att himmla festlig hon, dansar som en kung och röjjer som en drottning. 
  








Hugs And Kisses







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela