Jennys tankar

Pinglan Nina

Publicerad 2008-11-05 20:58:27 i Allmänt,

Hej hopp!!

Så i fredas var jag och lunchade med Nina, vi hade inte träffats på år och dar känns det som.
En hel del skvaller blev det om Fi''or, idioter, jobb, killar och svartvita kort.

Nina är så jäkla bra!! Snyggatse bruttan i stan!


Tony förstår jue inte logiken i att om Nina hatar nån, så hatar ja den automatiskt..
För mig och Nina är detta helt logisk.. Eller för mig och massa andra tjejer är detta logiskt.

Så en del fi*tor kom väl kanske på tal, hahaha

Vi tog även en tur till apoteket och stadium, Nina köpte en fin vinterjacka..

Vill oxå ha nya kläder, fast som de e nu går alla pengar till böcker..

Händer mycket i livet nu, vet inte riktigt vart ja ska vända mig med alla tankar.. Vad är rätt, vad är fel?
Men de löser sig.. Längtar till tisdan..


Till helgen ska ja träffa Nina igen =), Då du bruttan..



Kramkram

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-11-05 21:41:50

************************************************

Det som är rätt vet bara ditt hjärta ....



************************************************

Kramiz M

Postat av: fröken N

Publicerad 2008-11-12 14:07:23

vilken jäkla snygg tjej den där nina är allså, har du hennes nummer?;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela