Jennys tankar

Weeeeiii

Publicerad 2008-11-22 17:50:52 i Allmänt,

Hej hopp!!

Så nu har jag haft fältstudier i 3 dagar, har varit skitkul. Min handledare Ida, var en skitgo tjej som blev klar i sommras.
Kul att prata lite med nån som pluggat nyss.

Hamna iaf på avdelning 24 på centralsjukhuset, en strokeavdelning. Lärde mig mycket intressanta saker om stroke, blodprover och andra saker som man gör på avdelningen.
Intressant att få se vad som händer bakom kulisserna.

Ikväll är det inflyttningsfest hos Johanna och Matz, ska bli kul att få komma ut och träffa lite folk och se hur de bor såklart.
Nyfiken kan man ju alltid vara, ska ju flytta till sommarn om allt går som de ska, så lite inredningsideer är väl aldrig fel.  Men man hinner väl ändra sig på den fronten oxå =P.
 
Börjar fundera på framtiden mer och mer, studielån och allt som hör till, men vuxen måste man ju bli nångång.
Jaja, de löser sig alltid, de blir bara en liten omväg till målet men vadåda.

Ne nu ska ja köra in till staden Paty party här kommer jag..


köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela