Jennys tankar

Bebbe

Publicerad 2008-10-04 11:33:29 i Firarhörnan,

  Hej hopp!

Så nu har Bebbe blivit stor! Som han sa, han är snart ikapp mig =P.  Birthday Balloon 
Den 30:e september slog han till och blev 1 år äldre.
Hela 25, fasiken vad folk fyller 25 i år, va  fort det går.
Jag var ju jämt nyss 25, va fan hände?

Iaf har inte sett Bebbe på evigeheter så det börjar väl bli dax för en träff snart!
 
Birthday Banner
 

  
Bebbe är han i kepsen då..


  Stort grattis till dig! Birthday Candles
Hoppas dagen var bra och kvällen ännu bättre!  Sports Fan  1 





Hugs And Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela