Jennys tankar

Min misse mao..

Publicerad 2008-10-04 10:32:53 i Firarhörnan,

Japp min bäbis har fyllt år, hela 16 år den 27:e september!
Det firades med extra gott käk för misse maoen.




  Världens sötaste katt om jag får bestämma, hur go som helst!
Kommer när jag ropar, mycket behändigt eftersom hon inte får vara ute längre än till 10 typ.
Ligger alltid i min säng när vi ska sova + att hon är mycket förthust i Tony =P.
Tror det kan vara för att han är så söt att titta på, de e min katt de. Tittar bara på sötisar.

        






Hugs And Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela