Jennys tankar

Jag är listad

Publicerad 2008-10-02 14:55:00 i Allmänt,

Hejhopp!

Snodde denna rakt av från Malin..
Som säkert lånat den av någon annan men iaf..

1. Hur gammal är du om fem år? 31
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Med min nya bas grupp, Nettan, Nina, Cissi, Anki, Daniel och Adam
3. Hur lång är du? 171
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Mirrors (titta med ett halvt öga, hatar skräckfilm)
5. Vem ringde du senast? Tony
6. Vem ringde dig senast?  Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Finns bara du! Du är min älskling.
8.. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? De är skilda
10. När såg du senast din mamma? Igår, en snabbis
11. Vilken ögonfärg har du? Grön/blå
12. När vaknade du i dag?  Typ halv 7
13. Vilken är din favoritjulsång? Julen är här, lalalla lala 
14. Vilken är din favoritplats? Tror inte jag hittat den än, men när jag är på tänkarhumör brukar ja åka till sjön, vill ha vatten omkring mig
15. Vilken plats föredrar du minst? På platser som får mig att känna mig obekväm.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning
17. Vad skrämde dig om natten som barn?  spindlar och mardrömmar och hon i spegeln (inte jag nu alltså) men ni 
       vet den där ramsan man så så kulle nån komma ut ur spegeln..

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Basgruppen och vi tjejer från grums när vi skulle byta däck
19. Hur stor är din säng? 120 cm
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Sover nästan alltid med kläder på.. (Naken kan man inte sova, tänk om det 
       börjar brinna då hinner man inte klä på sig..
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 + Riviga Richard
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Vilka städer har du bott i? Inga
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?  Tofflor!
26. Är du social? Nja, drar mig gärna undan nu för tiden
27. Vilken är din favoritglass? Magnum Mystica
 28. Vilken är din favoritefterrätt? 
29. Tycker du om kinamat? Nja
30. Tycker du om kaffe? Nope
31. Vad dricker du till frukost?  Vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Japp, på höger sida
 33. Kan du spela poker? Nja
34. Tycker du om att mysa/kela? Ja
 35. Är du en beroendemänniska? Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nope
37. Vill du ha barn? Ja, nångång 
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
 39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Nu för tiden är det kurslitteratur
42. Äger du dyrbara smycken? Japp, fast ärvda sådana 
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Ser nästan aldrig på tv, finns inte tid för sånt
44. Kan du rulla med tungan? Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, svårt att bara välja en, men Bebbe är alltid rolig!
46. Sover du med gosedjur? Japp, riviga Richard
47. Vad har du för ringsignal? Olika, beror på vem som ringer 
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Japp
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ett block
50. Flirtar du mycket? Jag tycker inte de, men andra kanske uppfattar de så..
51. Kan du byta olja på bilen? Japp
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nope
53. Vilken var den senaste boken du läste? Psykosociala teorier vid hälsa och sjukdom
54. Läser du någon dagstidning? Aftonbladet
 55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Nej men jag sjunger
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix
 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Annteckningar från skolan 
59. När var du i kyrkan senast?  Farfars begravning
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Kenneth Hammargren, himmla rolig
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Oj ingen aning, men några nätter



Ja det var väl allt från mig

Tjing tjong

  



Hugs And Kisses




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela