Jennys tankar

Feber och middag

Publicerad 2008-10-23 00:15:09 i Allmänt,

Tjo flöjt!

Så nu har det hänt lite, jag och Tony skulle på mat hos nipha. men min älskling fick feber så jag bäddadener han i soffan där hemma och tog med en matlåda hem till han iställe.

Nipha är så snäll, jag fick matlåda till skolan oxå =).


  

Syna att vi inte har våra tjejkvällar längre, men det är så mycket plugg nu.

Mycket man ska hinna med.Iaf maten hos Nipha var jättegod, massa skratt blev det oxå. Morfar hade ravat sig hem från Kristinehamn så han var med och käka.
 
    

Nipha prova en ny drink oxå, hahaha.
Hon hade vin i glaset och skulle ta sig lite kaffe. Men vi satt och tjata om nåt vid bordet så hon hällde kaffet i vinet, thihi..

Efter middan for jag hem till hetingen med lite mat, man måste äta fasten man är sjuk såna är reglerna.
Min söta misse var ju självklart med och såg att allt gick rätt til när Tony käka matlådan. SÅ SÖTA!!
  
Min stackars lilla sjukling.


Har faktiskt fått tummen ur och hämtat mina änglar på jobbet oxå. Gillar jue änglar, lr ja vissa änglar.
Mamma fick ju en av mig när Christer gick bort, så jag fick en precis lika dan av henne nu =).
 
Det finns så mycket fina änglar!


Har ju haft så dåligt samvete för katten nu ett tag, hon får sova ensam väldigt mycke. Pappa är ju hos Ingrid ochj ag sover jue hos Tony ganska ofta. Så igår så åkte jag och hämtade henne, tog med henne till mamma för jag skulle sova där med brorsan. Sara gick runt här och spann och nosa på allt. Hon är så söt.
Så hon sov på min arm inatt, min bäbis är så go. iaf så ringde Tony igår och undra om jag inte kunde komma en stund, min älskling satt och hade feber.

Så Sara fick följa med till Tony oxå. 
Sara är jätteförtjust i Tony, kommer när han ropar men inte när jag typ.
Så sara traska runt där lite hälsa på J & klev i soffan vid mig och Tony. 
Sen efter ett tag var det dax för mig och Sara att åka hem till mamma igen.



Natti natti


Kram kram

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-10-23 13:55:43

Änglarna är jättefina.. Jag älskar också änglar ,men det vet du nog redan! Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela