Jennys tankar

oceanen

Publicerad 2008-10-17 20:27:39 i Allmänt,

tjo!!

Så vad händer här borta i hörnet hos mig då?

Jag och Tony har ju firat 2 lr 4 månader, beror på hur man ser de igen..
Känns så bra med han, det är som vi känt varandra hela livet. De e min heting de!

Hur fira vi denna gången då?
Jo vi käka lite mat, tog en promenad så prova vi att åka inlines.
Ska försöka lära älsklingen de, ja jäklar i min lilla låda va ja skratta.
Men han var så duktig som ansträngde sig för  min skull.
 Lägg märke till vart han står =P

Vi hann även med att dricka lite vin och mysa, som ni ser fick min Tony "barnflaskan" =P, medan jag själv tog flaskan för vikingar.
 thihi..

Just de, vi har även varit på oceanen.
Där vi fick "prata" med våra familjemedlemar på andra sidan.
Jag och Tony hade tid klockan 5, då fick vi gå in i ett rum med 4 medium, så fick vi välja vem vi ville sätta oss hos.
Jag valde en tjej och Tony satt sig hos en kille..

För mig kom mormor och farmor lite på slutet, sen när det var dax att ge sig så beskrev hon att farfar stod på kö.
Blev så himmla glad när mormor var där, min mormor har de bra!
Min farmor var oxå där =), lilla farmor och mormor.

mormor sa att hon vet att det har varit ett jobbigt år och att hon finns vid min sida när jag är ledsen, mediumet sa att om jag känt att det pillats i håret lr på axeln så är det mormor som försökte trösta. Hon berätta om när vi klädde granen varje år och när vi åkte pulka.
Sen på slutet kom farmor in och började prata rabarberpaj =).
Det känns som om jag träffat dem. Min farmor gick ju bort 97, 11 år sen.

För Tony stämde nästan allt, namn och allt sånt.

Mamma och syrran hade tid efter oss, så syrran fick prata med farfar och christer.

Det känns så skönt att de finns där liksom, de har de bra!
Saknar dem som bara den, men jag vet att vi kommer träffas igen.





Mina 2 sötnosar, Sara fjäskar in sig som bara den =P



kram kram

Kommentarer

Postat av: MR Me

Publicerad 2008-10-18 19:15:30

Wohooo me on every pic :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela