Jennys tankar

LördagsMiddag

Publicerad 2008-10-05 17:52:54 i Allmänt,

Tjosan!


Mina grabbar kan detta med mat, fy satan i gatan va gött de va. Vi borde ha middag oftare!

Kocken Magnus var det som skötte det mesta, han var den som fixa recept oxå, Redig kille de, han är singel oxå tjejer =P. Koll så söt!!

Iaf igår då skulle egentligen ha åkt till Anders tidigt, för han skulle hjälpa mig att räkna, men de bidde inte så. En är ju aningens dryg!

Så när jag kom till Anders var det fullt pådrag i köket, men jag hjälpte faktiskt till, fick göra ris och klippa mini-majs, fast först blev det lite kramkalas...
Ska ta och ge Tony receptet så han kan laga de till mig, han gillar ju att laga mat så varför ta det roliga ifrån han liksom..

Magnus duka fint och hällde upp vin, sen var det bara att äta och skvallra. Japp mina grabbar e perfekta!!
Vi såg på Indiana Jones efter maten och drack mer vin, en mycket verklighetstrogen film haha.
Så dålig, allt såg ut som kulisser..

Efter filmen hopsastega vi ner till statoil för att köpa öl, det är fan jobbigt att hoppsastega med en kille i varje näve. Shit, det är inga små steg de tar. Erik var för mogen för att hoppsastega och vägrade försöka.
Blev en himmla rolig promenad faktiskt..

Erik såg du, hon log åt dig, hon vill ha dig!
Va fan de bara försvann, de måste ha varit spöken.
Va, var de språkrör?

Efter promenaden så blev det Batman, Erik och Anders titta, Jag sov som en stock i soffan och vaknade till och sa nåt ibland och Magnus ja vet inte riktigt vad han höll på med.

Just de Anders fick ju sina presenter oxå, grodor och askfat + en cd.
    

Askfatet blev mycket populärt, Anders är rädd att grannarna ska klaga så nu står det inne på köksbordet..

Somna i soffan till Kung Fu Panda, en mycket bra film för er som inte har sett den kan jag rekomendera den.




          

 
Kolla askfatet, det hostar varje gång man fimpar....




Vakna typ 7 imorse, sov ju på soffan och den tyckte att 7 var en bra tid..

  
ZZZZZZzzzzzzz


Fast Anders var ju tröttare än mig thihi...








Anders är så söt när han är nyvaken =P





Hugs And Kisses



Kommentarer

Postat av: Moster Dylla

Publicerad 2008-10-06 16:16:01

Hej Jenny!

Jag vill bara säga GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!



Kramar från Moster Dylla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela