Jennys tankar

Herr X på villovägar i kil

Publicerad 2008-09-20 12:20:11 i Allmänt,

    Hejsan hoppsan!

Hör och häpna,  X har haft bortamatch!!!!!!!
Lite halvt sådär iaf Fingers Crossed.
Det var väl ändå på tiden, fast lite dålig stil att somna bara så där hahahaha.
Känns som om det är ungefär 10 år sen X gjorde nåt sånt här..

  Han ringde mig imorse och fråga om vägbeskrivning i Kil, för han skulle nämligen gå hemMap.
Hahaha Så typiskt X alltså.

  Kan uppdatera er med att han har jäklans ont i fötterna Boot..

Han har till och med varit på puben i Kil, mig vill han då aldrig förlja med till nån pub *suck*.Green Beer
haha Herr X är så jäkla rolig, han var skitgrinig över att han slarvat bort sina bankkort, fast i verkligheten låg de hemma i byrålådan och vänta.
Tror jag också ska köra med den nästa gång jag är ute.






Hugs And Kisses


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-22 07:58:52

Jag hoppas att X kom ihåg att ta sin medicin.... kanske därför han somna... :-)

MsX

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela