Jennys tankar

Everytime I try to fly I fall without my wings

Publicerad 2008-09-03 11:15:20 i Allmänt,

Hej hopp!

Så vad händer och fötter!!

Har varit hos min psykolog igår, var riktigt skönt att få komma dit efter ett långt sommaruppehåll..
Är det nånstans man ska grina så är det väl där..

Annars då..

Är arg så in i norden, all min energi går åt till att tänka på att inte explodera..

Med mina "vänner" så behöver man inga ovänner.
Vet inte riktigt vad jag är mest lessen över, att de överhuvudtaget tycker att det är okej att ha gruppdiskussion om mig när de sitter och dricker lr att det är just de personerna som sa det.
Tack för förtroendet!!

Tydligen så ploppar problem upp så fort jag öppnar munnen.
Jag själv ser det inte som nåt problem, eftersom det bara var en grej ja sa om hur jag kände de..
Men letar man problem så kan man nog fan finna dom!!!!

Vart fan ska jag vända mig för att ventilera nu?
Räknas brorsan som kille lr räknas han som släkting?

Hur h-vete kan det vara okej för alla jävla dumhuvven att ha en åsikt om mig, kan de inte bara strunta i mig. Jag struntar i dem.



Kan de inte för brollans skulle, behöver de inte kunna alls!!



Snart ska ja ha kul med mina riktiga kompisar, bara att vara i samma rum som resten ger mig världens ångest.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-09-03 22:59:24

Det ska inte behöva bli disskussioner bara för att du säger något. Man får väl tycka vad man vill, det är ett fritt land eller hur? Att vi sedan tycker olika om saker, är ju mer intressant än att alla tycker lika? Äh, vet ju inte vad det handlar om, men jag vet att du har bara kloka aker att säga så jag håller på dig i alla fall...puss på gumma

Postat av: Ananas

Publicerad 2008-09-03 23:42:29

Håller med Malin. Du har ju oss om du vill lufta dig. :) Hoppas det löser sig. Lycka till i plugget så ses vi snart hoppas jag. Kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela