Jennys tankar

1 år

Publicerad 2009-04-05 21:36:22 i Allmänt,

Så den 4:e var det 1 år sen min lille farfar gick bort, usch vilken dag!



Allt verkade ju så bra på morron den 3:e och va vi tjata på den där muppiga sköterskan.
Glömmer aldrig hennes ord "ja men vi kallar bara på läkare om det är akut eller att nån håller på att dö"!

Ja smart nisse, va fan var de min lilla farfar håll på med då??

Sen ringer dom runt halv 3 på morron den 4:e och säger att han gått bort, helt ofattbart.

Mer ofattbart är att han inte fick nåt smärtstillande, lr jo en panodil. EN PANODIL!
Klart de räcker när tarmar och allt gått sönder!

ÅHH blir tokig bara ja tänker på den där avdelningen!

Va ett år går fort, händer mycket på 1 år!

Saknar min lilla farfar som bara den!
Tycker inte de e längesen jag hade en mormor, farfar och farmor.

Lille Morfar är ju kvar iaf =).


Men de är ju här och hälsar på ibland de e jag helt säker på!

Sov gott lilla farfar!


Pössen och kramen

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-04-06 11:28:39

Visst är det hemskt, att överhuvudtaget bli bemötta så? Att det redan är ett år sedan känns jätteknepigt, tycker det var igår du berättade om det. Men visst har du rätt, de finns däe för dig, skillnaden är bara att du inte ser dom så lätt som förr, eller hur? Be dom om hjälp, när allt känns motigt, och jag lovar att de kommer att göra vad de kan för dig... Nu har det blivit 2 siffrigt, på bebberedräknaren, hihi... kramiz m

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela