Jennys tankar

Blarr

Publicerad 2009-04-14 22:48:04 i Allmänt,

Gokväll gott folk!

Så idag har jag varit i skolan och haft operationssjukvård, var ganska intressant faktiskt.
Det var Jenny Larsson en operationssköterska från örebro som föreläste.. Har haft henne förut och jag tycker hon är skitbra!
Intressant och lyssna på!

Hade bara 3 timmar i skolan idag så den var över på ett kick!

Sen så har jag varit och simmat idag, var jätteskönt! Fast jäklar i min lilla låda vad tung en var när en skulle upp ur poolen och gå.
De e tur att en är vältränad =P

Så har vi fikat på fruktsallad idag, gött med lite annat än godis och påskmat.

Så nu efter påsklovet blir det full fart av plugg igen.. Ska klara den här terminen och helst lite från förra innan det är dax..


Ne nu väntar sängen!


Pössen och kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela