Jennys tankar

Idag..

Publicerad 2009-04-20 08:59:33 i Allmänt,

Tjena tjena!

Så idag är det föräldragruppen igen, ska bli kul att få komma dit och lyssna på det senaste skvallret.

Idag ska vi prata om amning, inte så att man kanske kommer ihåg så mycket, men det är trevligt att sitta ch småprata med andra tjejer som har magen i vädret.

Och Sofia är så rolig!

fast jag är ite nyfiken på vad det ska döpa sina barn till, jag har ett killnamn som jag ska ha. Kan inte komma på nåt annat som jag gillar, så jag kulle bli riktigt sur om jag skulle bli tvungen att ändra.

*Håller tummarna* för att ingen hinner före mig =P

Får väl se om bilarna kommer idag igen =P..

ne nu blir det dax att hoppa in i duschen..

Kramen

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-04-20 12:06:56

går du i samma föräldragrupp med några som heter Kim och Daniel? :)

Postat av: Milla

Publicerad 2009-04-20 12:36:57

Äsch då, skit i om nån hinner före! Skulle alla tänka så skulle det ju bara typ finnas en Anders och en Kajsa osv. :)Har man ett favvonamn så har man. Kanske skillnad om typ någon av ens syskon har samma barnnamn (kom nu Pelle, det är mat! så kommer både F:s och J:s ungar också), men kompisar eller bekanta är ju inte så noga tycker jag. :)Har du nåt hum om vad det blir, boy or girl?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela