Jennys tankar

Lördag

Publicerad 2009-04-26 14:50:12 i Allmänt,

Tjena!

Så lördagen spenderades med plugg, var tvungen att skriva rent lite om i vilken ordning och hur ofta man ska sprita händerna när man sätter en kad och allt det där.

Himmla mycket att tänka på när allt ska vara sterilt!
Så på lördagen satt jag inne med datorn.
Sen på kvällen bar det av mot staden, närmare bestämt hem till Jenny.
Hon och Nina hade en gemensamm födelsedagsfest.Pinglan Nina och hennes bror näsan =P

Var riktigt trevligt, även om jag inte är den supersociala typen. Det är lättare när man dricker om man inte blir helnojjig på red bull då. Vet inte vad som är nyttigast, att vara nykterist och pimpla red bull en hel kväll eller att dricka några öl. Vill bara påpeka att jag inte var någon av de personerna.

Jag satt och drack alkoholfri cider, de funkar lika bra de.
 Johanna lika glad som vanligt

Pratade lite skola med pinglan Johanna, pratade mest med henne.
De blir ju så när det är nån man känner mer liksom.
Är man helnykter och alla andra sitter och dricker så sätter man sig jue inte gärna i ringen och tar över diskussionen =P.

Träffa Sofia oxå, inte för att jag kände igen henne, hon kände inte igen mig heller iofs.
Utan efter ett x antal timmar så säger hon men är det Håkans Jenny, då känner ju jag dig. Du har ju varit hemma hos mig och festat. haha

Träffade Charlott oxå, de var inte igår man såg henne. Får ta att samla oss allihopa nån dag när Thereses kommer hem.

Matz blev lagom full för att uppskatta skämten som knäskål och ramaskri =P. Hahaha ja lite roligt var det väl då =P.

Jag, Red bull killen och Sofia               .
Mitt nya smeknamn är tjockis, trevligt namn måste jag påpeka =P

Var riktigt trevligt igår, varmt till tusen bara. =P

Jag satt i soffan med soffgänget och andra satt i köket. Vi sa att det var som robinsson, dom i köket bodde i träsket och vi var i paradiset =P..
Fast träsket hade all mat =P.                                                                                                        


Som ni ser kommer man inte undan med "liten och nätt"     

                            

                                  Matz och Johanna

 

Nina var mysigt kramigt full och skulle ta med sig en mus ut =P, måste få de uppdaterat för mig om hur det gick =P.







Håkan ringde och berättade att hans kompis Thomas hade sagt.
Jaha var hon gravid på riktigt? Jag trodde hon bara sa så för att hon var lite mullig =P




Vet inte vad han har för tjejkompisar men, ibland undrar man hur killar är funtade.

























Ja tror det var allt

Pössen

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-04-26 20:34:08

haha, ser att jag lyckats hjärntvätta dig lite, hihi... hoppas su fortsätter känna dig positiv till din framtid, jag är säker på att det kommer att bli jättebra! Kul att de tyckte om armbanden också!! Kramiz M

Postat av: annica

Publicerad 2009-04-26 20:47:56

du är så fin gumman! härlig mage du fått :)

Postat av: Tobbe

Publicerad 2009-04-27 12:02:47

du hade inte "mage" att uppskatta mina skämt eller? ;)



Mvh Tobbe "aka" the säffle retard

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela