Jennys tankar

Lördagen

Publicerad 2009-04-04 16:28:59 i Allmänt,

Hej hopp gott folk!

Så idag gjorde jag då tentan, var riktigt skönt vi var kanske bara 30 stycken sammanlagt så det var så tyst och lungt!
Håller tummarna för att ja klarar den, men vi får se, de blir nog precis på gränsen i så fall..

Ganska mycket stress släppte så ofrt ja komm ut från salen, så idag tar jag efter Tant Malins råd och slappar.
Har gjort lite sånt som e nödvändigt gjort matlådor, men de var bara skönt att stå och flumma bort i mina egna tankar.

Ska ut och sätta mig en stund i solen sen och bara njuta!
Vilket väder vi fått föresten, helt underbart jue!
Ni sitter väl i solväggen?

Ikväll så ska jag skriva klart en uppgift till skolan så tar jag lite frågor imorgon. Men ska lugna ner mig lite nu..

Igår var ja ju som sagt på min kusins fest, mycket folk i lägenheten blev de och då stiger värmen kan jag tala om.
Fy bövelen va varmt de var!

Mina söta "småkusiner"

Men roligt, Petra väntar på att min navel ska vända sig, ja alla har vi olika intressen =P.

Jessica klämde på magen och perra försökte övertala henne till att det visst är dags att skaffa barn nu =P. Dom är så söta!
Det var ju föresten Jessica och Perra som förlova sig den 6 Mars!
Fick se de fina ringarna igår oxå =).
De är ett så sött par, sånt där riktigt mormor och morfar par!



Snart är det ju dags för Malin och Tessans små bebbar att kika ut oxå =).

Måste säga att 2009 är ett riktigt baby år, alla ska ha barn.
Så nu gäller det att hålla tyst om sina namn =P.


Lite bus passa vi på att göra när vi ändå var hemma hos Camilla, sen la sig P i och då blev det genast mycket mer bus =P.

 
P gömde en ölflaska i de fina blommorna Camilla fick =P

Får väl se vad lång tid de tar innan de upptäcker alla grejer =P.

Ska till Anders och göra bus nån dag oxå, har det perfekta buset!
 Muppen, som nu mera kör runt i en gubbil!


       Tydligen så växer de lampor i huvve på mig =P

Ne nu blir det solen, men ja skriver nog en rad ikväll oxå =)

Ha de gott

Kramen

Kommentarer

Postat av: Skattletar'n

Publicerad 2009-04-04 23:20:21

Haha, ja det var riktigt kul att städa imorse! Ni var väldigt uppfinningsrika får jag lov att säga ;) tror dock att jag hittat allt nu, men drömde att petra hade grillat en hel gris i ugnen med. Var tvungen att kolla ugnen efter spår ;) tack för en kanonfest! Ha så kul på jobbet imorrn :) kraaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela