Jennys tankar

Äggpromenaden..

Publicerad 2009-04-10 18:56:03 i Allmänt,

Tjena Tjena alla glada pinglor!

Så idag har jag knallat äggpromenaden, hade funderat på de, men när Jörgen fråga så fanns de jue såklart en anledning.
Har jue bett Jörgen att piska fart på mina promenader.
Iaf så följde broder, Magnus och Grahn med.. Magnus ringde vi och väckte och snoffsig som han är med håret var han tvungen att ta en "snabbdusch"..

Så under tiden vi fick vänta hade vi disco i bilen och Jörgen berömde bilen =P.

Iaf killarna hade en jäkla fart i början, men ja hade lite sammandragningar och orka inte alls hänga med i deras tempo.. Så de fick sakta ner.. Men de gick över gansa snabbt som tur var..

Har ja sagt att vi körde vuxenfrågorna, vi kände oss ganska dumma och fuska på 2 frågor genom att googla fram svaren.. Minst 2 rätt var vi bara tvugna att ha, de var ju pinsamt annars.

Tror hela Grums var ute och gick, mycket trevligt!

Måste bara påpeka att jag hade flest rätt av oss 5 =), hela 8 rätt.. Fattar inte riktigt hur de gick till..

Fick iaf en mycket trevlig promenad med dessa stiliga grabbar.. Kort kommer senare för sladden ligger i Slottsbron..

Efter promenaden körde ja runt på killarna och lämna dem på olika ställen, sen hem till min lillefar för att packa in oss i systers bil och åka till Lasse.

De tittade på systers bil, lite som behöver grejas med den..
syster hade gjort en kladdkaka och den tog ho med till Lasse, därför hela familjen följde med =P. Lasse e alltid lika trevlig..
Vi passade även på att säga hej till Christer och Marie och prata lite..
Hann även med ett litet grattis till födelsedagsbarnet..


Och nu sitter jag hemma hos mamma och glor på tv..

Pössen och kramen på er

Pössen och kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela