Jennys tankar

Elektrikern

Publicerad 2009-08-13 23:22:49 i Allmänt,

Självklart har elektrikern varit här och pratat mopeder, båtar och allt annat som har motor med Vincent. Lite grabbprat skadar aldrig =P. Lennart tycker namnet är riktigt bra, det finns tydligen nån MC som heter Vincent. Men han är inte döpt efter en motorcykel, iofs är han inte döpt alls än men men..

Lennart håller på att göda oss på jättestensgatan oxå, en stor godispåse med choklad och lakris har han nästan alltid med sig när han kommer.
Själv är ja inte sådär jättechokladsugen som jag var förr, men en bit lr 2 slinker väl ner =P..

Lennarts mamma har stickat en jättefin mössa till Vincent oxå, den ska bli välanvänd till hösten =).



Ne nu måste jag sova, Vincent snosar redan sött och jag är trött som en gnu..

Natti natti på er

Kram

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2009-08-14 08:19:45

Ja, det är tur man har andra människro runt omkring sig för annars skulle man nog sitta och titta på dom i evigheter.

Ja, tiden går för fort.

Fast ändå är det skönt att slippa tänka på nacken och sådär, istället är det ju att titta så han inte stoppar nånting i munnen!



Haha, vi får se om det blir Karlstad.

Vi har förälskat oss i ett hus :P

Haha..



Kramar till er båda.

Postat av: linda

Publicerad 2009-08-14 08:45:15

Tack för kommentaren på min blogg :) Gud va söt han ä din lilla kille, :)

Postat av: Beetty

Publicerad 2009-08-14 09:23:51

tack så mkt :)).. hur gamal är ditt barn? :))

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-08-14 11:48:30

Ja du mamma Jenny! Du kommer inte vänja dig vid att kalla dig mamma eller säga MIN son på väldigt länge skulle jag tro. Grannens barn är snart ett år och mamman fattar fortfarande inte att dottern är hennes =)



På dagarna känns det som att någon kommer när som helt för att hämta Linus (Han är för underbar då) Men på kvällarna när han bara bråkar vid läggdags då vill jag bara lämna honom till trollen. Det skulle jag iof aldrig göra, men det är lite jobbigt ibland. Det är väl så det är. Allt kan inte vara underbart hela tiden.



Tycker som sagt att det känns konstigt att säga.

- MAMMA ska bara hämta tutten och snutten, kommer snart :) Haha, ja man har inte förberett sig alls trots att man har trott det.



Hör gärna av dig när du har ork att ses. Linus och jag vill jättegärna träffa Vincent. Du får säga vad som känns bäst för er, om vi ska kika förbi eller om ni kommer hit.



Ojojoj, vilka planer ni har. Ni vet inte vad ni ger er in i ;) Linus kommer ränna hos mormor´n och dricka saft och äta bullar eftersom hans mamma inte kan baka :)



Vi hörs snart!



Kram

Postat av: Malin

Publicerad 2009-08-14 12:42:50

Kikar in och säger hej... Du verkar verkligen ha fullt upp, men säg till om det dyker upp nån "Tant Malin lucka" hihi...kramiz Och hälsa alla och ge prinsen en blöt puss från mig!!! Kramiz M

Postat av: Therese

Publicerad 2009-08-14 12:48:40

Haha ja det är sant. När man är så populär vill väl alla läsa om oss, speciellt dom som inte tycker om oss - dom är bara avundsjuka och önskar dom var som oss liksom ;)

Hoppas allt är bra med er!

Kram

Postat av: Milla

Publicerad 2009-08-14 19:48:35

Gud vad söt han är den lille! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela