Jennys tankar

Fredag

Publicerad 2009-08-14 22:36:18 i Allmänt,

Hej hopp!!

Så idag har jag haft en latdag, Vincent har varit jättesnäll.

Ringde socialtanten om ett faderskapstest, sa att jag vet inte om pappan ringt, men ja sa att jag ringer för att få de gjort nån gång..

Man fick välja mellan blodprov och saliv på en tops, ja sa att mig kvittar de. Fast topsen verkar smidigast de kan man göra på kommun, blodprovet var man tvungen att åka in till stan för.

Iaf så kunde inte vi göra upp nån tid eftersom han har jobb så får jag anpassa mig efter tiden de kommer fram till.. Helt okej för mig sa ja, men kan vi fixa de snart..

Så vi får väl se vad som händer.

Så trött på tanten som säger såna jävla dumheter oxå, fy fan säger ja bara!!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-08-14 23:06:12

Vad bra... bara du däger till om du inte orkar så... har ju inte sett bebben på en vecka... eller förresten, det är ju 10 dagar!!!!!!! Inte klokt! >Kramiz M

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-08-15 10:08:48

Japp en stor sötnos har tösa blivit :):)



Ja du vart vi försvann minns ja inte :p Jag har en tendens till att försvinna ibland ;) Men har för mig att ja hade kul iaf :)



Ja ska föröska ha kul i kväll :):)



Men du är den som kommer må bra i morgon av oss två :) Det är fördelen med att sitta hemma med söta små barn :) Vakna upp pigg en söndag och bara mysa med barnen :) Kan man aldrig få nog av. :)



Ha en trevlig lördag.:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela