Jennys tankar

Lite bilder

Publicerad 2009-08-02 20:44:38 i Allmänt,



Moster Josefin, mormor och tant Malin fick ta hand om lille vincent medans
jag låg kvar på operationsbordet och sen på uppvaket 03:24 fick jag äntligen hålla honom själv =)..
Tyvärr har jag inte ett enda kort på Tant Malin och Vincent...


En stolt moster




En stolt men trött moster, som gjorde allt och lite till för mig under förlossningen



En stolt Mormor




En stolt mormor och lilla Vincent



Min underbare lille son, son känns helt overkligt att säga så. Kan inte fatta att han är min.



En stolt Morfar



Farbror Mathias


Farbror Magnus


Moster kom på besök


Tant Jessica, Farbror Perra var oxå med men fastna inte på kort.



Farbror Anders



Tant Malin



Morbror Fredrik


Ja, det är svårt att hålla sånt man säger... Bilderna hamnar här ändå, struntar som sagt i om de ser. Är så stolt jue!!


Godnatt på er..


Kram kram

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2009-08-02 21:09:32

Åh vad mycket fina bilder, han är ju nåt så otroligt fin :-) Jättefint namn har han fått oxå. Ska bli jättekul att träffa er. Kram Kram.

Postat av: Malin

Publicerad 2009-08-02 22:06:35

vackra bilder de dina, och speciellt på Vincent. Han är ju för söööööööööööt!! Kramiz M

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-08-02 22:44:55

Vilken söting! Du kan inte vara nåt annat än stolt ;) Åhh, vad kul för mormor som har längtat så efter den lilla prinsen. Och morfar ser ut att njuta av den väldoftande underbara Vincent. Visst känns det underligt att säga son? Det tycker jag fortfarande. När man ringer sjukrådgivningen tex. - Hej! Min son på fyra månader.... Hmm.. Konstig känsla. Det kommer nog ta lång tid innan man kommer fatta att nåt så underbart kan vara ens eget. Njut Jenny! Stort grattis än en gång. Och angående kort på Vincent och tant Malin, lugn! Du kommer få många kort på dem ska du se =)



Hör jättegärna av dig när du känner för att ses. Vill ju träffa den lilla prinsen. =) Hör av dig om du vill ha promenadkompisar. Du får jättegärna hänga på mig och Malin.O.



Hoppas allt är bra med er. Många kramar till sötnosen och dig :)

Postat av: annica

Publicerad 2009-08-03 15:42:10

han är underbart söt!

Postat av: Maria

Publicerad 2009-08-03 21:54:02

Grattis!! Vilka underbara bilder :) Vincent kan vara glad att ha så många som vill krama honom :)

Postat av: Malin

Publicerad 2009-08-03 22:32:52

Klart vi tar igen TM spelning nästa år!! Då får vi se till att ha vip platser hihi... Tack för idag! Det var underbart skoj att se er alla, även om Vincent var charmigast, hihi...kramiz M

Postat av: Linda

Publicerad 2009-08-04 00:28:08

åååh vad underbart söt han är :)

Postat av: Tessan

Publicerad 2009-08-04 08:19:27

Han är så underbart fin!

Du ska vara så stolt!

Jag har sagt att jag inte ska ha mer barn, men nu när jag ser dina kort har jag totalt glömt all smärta och bara längtar tills jag får vara med om allt det där igen.

Man lever i en bubbla, och jag är fortfarande hur dålig som helst på att svara i telefonen och på sms.

Är det viktigt får folk tag på mig hemtelefonen, för nu är det bara en sak som gäller!

Njut, bara ta dagen som den kommer.

För om 4 månader sitter du där och kollar på kort på den lille och blir helt sentimental.

Tiden går så fort.

Grattis än en gång.

Och du, han är verkligen otroligt vacker!

Kramar

Postat av: gaby

Publicerad 2009-08-05 14:36:23

han e så söt. härligt kort på han å morbror fredrik :) hoppa sallt e bra me dig å lillen. många kramar till er!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-07 00:37:08

vart är pappan??tänkte när hans bröder var där..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela