Jennys tankar

Lördag

Publicerad 2009-08-15 22:28:39 i Allmänt,

Hej hopp!!

Blir väldigt mycket barn i bloggen nu, men han är så söt jue =).

Iaf så idag tog vi en promenad till orrby, var helt slut i hela kroppen när jag kom hem. Måste nog sova och äta bättre..
Han sover så gott i vagnen så det är synd att det regnat nu på kvällen, känns onödigt att ge sig ut i regnet =P.

Skulle ha varit chaffis åt pappa och Lasse ikväll, men de har inte ringt än så ja tänker hoppa i säng snart.

Just de tant Nina var och hälsa på idag, men jag missa att ta kort =(.
Hon blev skitglad när jag fick en son, för hon har fulla garderoben av kläder som hon vill bli av med.. Hon är så snäll, får massa saker av henne =).

Nästa sommar så ska vi ut och skaka våra lurviga, denna sommar har hon bara jobbat och jag suttit hemma och varit en blubb med vätska i hela kroppen =P Ja lille Vince var jue oxå i magen såklart.


Ne nu ska ja slummra på soffan ett tag, ska försöka se klart filmen =P

Kramen

Kommentarer

Postat av: annica branting

Publicerad 2009-08-15 23:45:06

jag läser gärna om dig och Vincent ;)

måste ses snart igen!



kraM

Postat av: Malin

Publicerad 2009-08-16 11:41:27

mycket bebis???? Jag vill ha meeeeeeeeeeerrrr!!! Kramiz M

Postat av: Annika A

Publicerad 2009-08-16 13:31:06

Vilken goding!! kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-16 16:38:10

Nu kör jag igång en tävling i samarbete med Stellakei.

Där du kan vinna en par snygga solglasögon =)

Till ett värde av 699:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-solglasogon.html



Var gärna med

Kram//M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela