Jennys tankar

idag

Publicerad 2009-08-26 21:00:04 i Allmänt,

Hejsan hoppsan!

Så nu sitter man här och försöker hitta på nåt att skriva, man skrev bättre förr =P



Jaja.. igår hade vi Tant Malin på besök, massa prat och fika blev det. lille Vincent hann med att kissa på Malin 2 gånger, lägga en spya på tröjan och innan hon gick så bajja han och blöjan läckte lite =P. så han hann med det mesta =P. Fast så gör han bara på sina favoriter, han gjorde nämligen samma sak på moster Josefin för ett tag sen =P.

Idag har jag passat på att greja med hans album, riktigt nöjd än så länge faktiskt! Det krångliga var att kleta färg på hans fötter och stämpla på ett papper, inge lätt när man har en sprattelpelle =P.

Idag så har farbror Håkan varit på besök oxå, tur han inte blir något obekväm när man ammar =P haha
Vincent blev som vanligt bortskämd och fick en fin dress! Riktigt kul att sitta och stri en stund, fast han blev lite inne i tv'n ibland =P Massa mobbning blev det oxå =P. Väntar fortfarande på grillkvällen han skulle haft i säkert 2 år nu, dax att få tummen ur kanske.
Men som Richard sa: " vi syns 2012 då!" =P





Imorgon ska jag försöka få tummen ur och gå till banken och fixa ett konto till lillen, fast de beror på hur vädret är. ska hinna med en tur till Slottsbron oxå. Mamma ska i väg och vara med i syrrans nollning, de ska stå stationen och vara nåt "märke". Så jag och Vincent passar på att hälsa på morfar =).


 Ikväll när lillen har somnat så blir det plugg, skulle ha pluggat förut men när Vincent somna så somna jag med =P


Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela