Jennys tankar

Måndag

Publicerad 2009-08-31 22:53:22 i Allmänt,

Hej hopp!

Så idag var vi på BVC, upp i vikt går han som bara den. Han streck går typ rakt upp på den där kurvan =P
Riktigt gött att komma ut och gå lite, fast vädret kunde ha varit bättre.
Men vi missa regnet bägge vändorna faktiskt =).

Sen så har vi haft fin besök här, Nina kom hit med några av barnen =). L och N hade varit med och valt present till Vincent så de vill se bebisen. De var så söta så!


Larisa och Nina med lille Vincent



Bröderna


Så vi fick oss en liten prat och skvallerstund =), Nina är lika roligt jämt!
Hon hade oxå med sig 5 kassar med kläder åt plutten! Han har så mycket kläder nu, hans ligger snyggt i garderoben, medan jag får flytta ut mina så han ska få plats. 
Får börja leta lägenhet på allvar tror ja =P
 
Nästa år ska vi ut och svänga som vi gjorde förra sommaren, Varken hon eller jag har ju haft tid i sommar.
Annars har det inte hänt så mycket idag, plutten har kommit in i en fas då han lägger sig runt 8, mycket bra tid för plutten egentligen. Bara de att han vaknar 4 och då ska han underhållas.. Inte lika bra för mamma kan ja tala om... Jag är mer lr mindre död vid den tiden.. oftast brukar han somna om, men nu när han sover såå mycket på eftermiddagarna så är det lite svårt att få han att somna om..

Men va gör man inte för pluttisen, han har ju varit så duktigt hela tiden, sovit på nätterna, skriker nästan aldrig. Så ja ska väl inte klaga över att han vaknar lite tidigt.




Tänkte jag skulle få tummen ur och hälsa på centrumtjejerna nån dag =), får väl se när man får tummen ur.



Natti natti på er!!


kramen




Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2009-08-31 23:21:11

Han är ju så otroligt söt! :)

Hoppas det är bra med er!

Kram

Postat av: Tessan

Publicerad 2009-09-01 07:57:53

Vad fin han är =)

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-09-01 08:15:40

Jenny, du har så många snälla, goa, härliga vänner, var i allsindar hittar du alla:-)



Kram Mamma



PS. Det är väl för att du är likadan själv, lilla Nenna

Postat av: linda

Publicerad 2009-09-01 08:55:35

Han är ju såå söt :)

Postat av: Malin

Publicerad 2009-09-01 13:54:53

Han är duktig, för han brås på sin goa mamma!!! Nu har jag äntligen fått grejen jag beställt åt bebben.... Sä j till om du vill ha promenaad sällskap! Kramiz M

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-09-01 21:28:53

Herre min skapare vad han växer. Ojojoj så söt också ;) Vi får ta och ses nån dag när du har tid. Du verkar ha fullt upp =) Kramis

Postat av: angelica

Publicerad 2010-01-11 19:55:50

Larisa ju hehe :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela