Jennys tankar

Tjejmys!

Publicerad 2009-08-24 10:22:34 i Allmänt,

Hej hopp!

Så igår var jag hos Malin på tjemys, lr tant Malin som Vincent kommer säga då =P.

Det var riktigt trevligt!
Lite skvaller och god mat, tacos bjöds det på i mängder. Vincent har jue sin lilla gnäll och tuttperiod på kvällen, så jag fick amma hur länge som helst innan han somna i Malins säng.
Han var så söt där han låg och snosa..
Inte stördes han av 5 tjejer som satt i vardagsrummet och snattra =). Han är så fin min lille älskling, fast det vet väl alla nu.. Min lille plutt är jue nästan kändis =).

Malins bebis ville inte vara med på mys, han ville hellre sitta ute i sitt koppel =).
Vet inte riktigt vilken tid jag och en sovande Vincent åkte hem, men det kändes som om det var sent när lillen vakna vid 7 på morronen =P.

Han brukar vakna då och vara vaken en timme, sen somnar vi om och rötar till typ halv 10-10 =P













så här låg vi och röta efter tjejmyset, mamma smög upp och tog ett morronkort =P



Kram kram

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-08-24 19:53:38

men hur söta är inte du och bebben då....!! Förstår att det blev fotografering... tror du åkte vid halv et tiden... undrar varför jag ser så ledsen ut, hihi..och annika i telefon som vanligt!! Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela