Jennys tankar

Staden

Publicerad 2009-08-29 22:26:50 i Allmänt,

Hallå det är psykot som talar =P, ja va säger man.

Så idag har Jag haft en mycket trevlig dag i staden, massa shopping blev det både till mig oc Vincent =). Lillen vAr hur snäll som helst, Gick och bar han och titta på grejer. Nöjd och glad nästan hela tiden, inga större tårar bleV de =).
De e min plutt de, somna runt 8 idag så det blir till att Gå upp runt 5 till morgonen och mAta. Han är Riktigt morgonpIgg ibland, fast oftast somNar vi om och sover till halv 10 =P.

Snart är jag helT klar med tack-korten också, skönt! Han har blivit så bortskämd och fått så myckEt saker så phu va många det är sOm ska skrivas.. '

På måndag måste jag verkligen rava mig iväg till nordea och fixa konTo till lillen, hans pengaR ligger här hemma i hyllan.. känns lite onödigt att ha dom där..

Sist Lasse var hemma fick han en stOr Nalle Phu, jättego och mjuk! Den stora hunden ligGer i fotänden och vaktar VincEnt =P. Lasse kom jue och hälsa på när Vincetn var 3 dar, då fick han den bauta hunden =). Jag fick oxå en present då, så han skämer bort mig lite oxå =P.


Pappa ska tydligen oxå skämma bort mig, huxflux säger han att han funderar på att köpa en videokamera till mig, för jag måste kunna filma lillen.
Mamma har jue köpt en skitbra, men värsta zomen på.
Så mamma filmar plutten lite då och då..



Vet inte vilka som läser här, men hörde ett rykte om att jag inte låter T träffa VIncent. Det stämmer inte alls!! Har aldrig sAgt nej till de. De skulle träffas, T blev "sjuk" och sen dess har ja inte hört nåt. Ni som sprider detta kan sluta med de, skulle aldrig hindra honom.

Får väl ta och ringa upp XXX och säga till på skarpen snart. Inte första gången man hört den töla om saker..

Så trött på allt detta nu, vet inte va man ska tro. Bryr mig egentligen inte, men de börjar bli mycket nu så nångång måste man väl säga stopp!




Ne nu ska ja glo på film med broder

kramen

Kommentarer

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-08-29 22:58:59

Stackars lilla gumma. Du ska då aldrig få lugn och ro. Nu är det den tiden då du ska skämma bort dig och lillen och bara njuta av livet. Istället får du stå ut med en massa skit.



Men det jag inte förstår är varför folk ska lägga sig i andras liv och sprida en massa rykten? Varför bryr sig inte folk om sitt eget liv utan är intresserade av andras.



Du som har kämpat i flera månader nu för att lösa det hela så att båda parterna ska vara nöjda. Du har gett T hur många chanser som helst att delta i sin sons liv. Blir så arg på att du inte ska få det lugnt och bara njuta av livet.



Åhh, hoppas verkligen att jag inte träffar på T eller XXX. Då vette katten vad som flyger ur mig.



Nu ska jag titta på tv och sen läsa som nervarvning innan jag somnar. ARG



Kramar om dig hårt och länge vännen!

Postat av: Prins Bus

Publicerad 2009-08-29 23:03:32

Hipp hipp hurra min prinskompis på en månadsdagen! Grattis från mamma och mig :) Hoppas vi ses snart. Jag har en liten present till dig tant Jenny!

Postat av: Malin

Publicerad 2009-08-30 12:00:56

Grrrr... varför är jag inte förvånad?? Klart det ska gå en massa osanna och jävliga rykten också. Som om inte du haft nog? Och T behöver ju inte vara så jäkla mesig. Det är ju upp till T:s intresse att vilja träffa sin son, óch något sådant verkar inte finnas alls! Jag förstår inte ens hur man kan välja bort ett litet liv på det sätt han gör, för mig är det helt omänskligt! Men är det så illa att han ändå gör det, kan dom väl sluta med att röra till allt och snacka en massa skit, och låta dig och Vincent få njuta av lite lugn och ro.. Jag är så upprörd nu så jag knappt vet vad jag skriver. RING om du behöver prat, jag har dygnetrunt jour för er, det vet du..... Varmaste och mest stärkande kramarna jag har till dig!!! M

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-08-30 21:02:54

Ja just det.. Tjabo! =) Haha... Helt ofattbart att det har gått fem månader. Han satt på köksbordet förut alldeles själv för nån sekund. Han satt så stadigt så jag släppte taget om honom och där satt han. Mitt lilla knyte som är så stor =)



Hur känns det själv? 1 månad, visst gick den månaden otroligt fort? =) Kramar om er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela