Jennys tankar

Tisdag

Publicerad 2009-08-04 22:38:53 i Allmänt,

Hej hopp!!

Tänkte skriva nån liten rad, blir säkert längre än tänkt..

Iaf äntligen så har ammningen kommit igång och funkat skitbra i 2 dar utan krångel. Peppar peppar!!
Hoppas det håller i sig så, han är så duktig min lille kille.. Men shit pommes va han äter!
De märks på vågen oxå, han vägde 3740 i lördags när vi åkte hem och på måndan var han uppe i 3900 nånting =)

Min lille plutt..
Gnydde lite inatt, så då fick han ligga brevid mig och sen var det bra. Tror inte jag hört han gråta riktigt sen vi var på förlossningen och avdelningen.
Är så stolt så det finns inte, kan sitta i timmar och titta på min lille älskling!

Idag så har min moster, kusiner, morbror och morfar varit här och sagt hej, full rulle var det. Känner ändå att jag börjar sova ikapp lite så det var helt okej.
Men helgen blir nog lugn, bara sova och snosa och gosa. Så nästa vecka kan de börja med besöken igen..

Massa presenter fick lille vincent oxå, till och med jag fick presenter.
En jättefin ängel av min kusin Camilla och Patrik, ska skriva Vincent på hjärtat =).

Jo vi har jue varit på sjukhuset idag igen, det var dax för hjärnröntgen för mig. Först så tog de en serie, sen spruta de lite kontrastvätska och tog en till. Satan i gatan va han krångla och slog på händerna för att få fram nåt kärl, han leta efter sin favoritven =P..
Sluta med de då, tänkte ja och ta en annan =P

Kontrasten kunde påverka smaken på bröstmjölken sa de, men det var inge min lille glupska kille märkte nåt av. Käka på som vanligt =)

Imorgon ska ja ta mig tid till att läsa era bloggar oxå, så ska ja skriva lite i Vincents böcker. Vill komma ihåg allt jue!!




Gammel Morfar



Camilla



Petra



Gammel Moster




Petra och Tomas med lille plutten




Ja det var lite om min dag..





Pössen och kramen

Kommentarer

Postat av: JessicaPessica

Publicerad 2009-08-05 13:45:29

Gud så mys pys ni har det då ! Petra va helt tagen när hon kom hit efteråt,, hon Ba -Shit jag blev nästan sögen på en egen ! :D hihi =P Så vacker !!! Hoppas du mår bra !

Postat av: Malin

Publicerad 2009-08-06 09:48:04

äh, nu har vi misssat en dag i din o bebbens liv.... återkommer senare...hihi.. Kramiz M

Postat av: cissi

Publicerad 2009-08-06 20:27:53

ÅÅÅå så söt han är lill killen.!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela