Jennys tankar

Min misse Sara

Publicerad 2009-08-26 10:04:45 i Allmänt,

Hej hopp!

har jue glömt att berätta en sak för er, jag är helt övertygad om att det är så iaf..

Jo När jag var gravid så var min lille kat Sara väldigt försiktig med min mage, trampa inte på den och ville inte ligga på magen utan höll sig alltid på mina ben.
 
Men kvällen innan värkarna satte igång så la hon sig vid min mage och la tassarna om den liksom. Vet att jag tänkte för mig själv då att undrar om det sätter igång inatt. Katter kan jue känna på sig vissa saker lr läsa av våra kroppar lr hur de nu gör...
Iaf så startade värkarna den natten, tror min lille misse kände på sig de ja.




Kram kram

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-08-26 10:50:22

Tack för igår, alltid skoj att träffa er! Säkert är det så!!! Det är mycket kloka djur tycker jag... Såg du fina bebbebilden?? Den är ju alldeles underbar!! Och de svartvita i helkropp..rena tavlorna, fast de är tagna med mobilen. Kramiz M

Postat av: annica branting

Publicerad 2009-08-26 16:25:58

Häftigt och visst kan det säkert vara så!

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela