Jennys tankar

Tjolahopp

Publicerad 2009-08-28 16:35:46 i Allmänt,

Hej hopp!!

Så idag ringde de och ville ha mig med i ett annat program..

Så nu har jag stängt av min mobil, de ringer nån varje dag känns det som..
Så idag sa jag ja till en grej, men nu är mobilen av =P.
Känns mest pinsamt nu tycker ja..

Idag var det en här och fota i över en timme, jag såg lagom road ut de sista bilderna =P. Lillen sov sig igenom de hela, han har sovit jättemycket idag.. ska ta en temp på han sen när han vaknar.

Jag har så svårt för att säga nej oxå, de går att säga nej 1 lr 2 gånger, men fortsätter de och pratar och försöker övertala en så går de inte. " De är inte så farligt, det blir kul!" Jo klart du ska visa upp lille Vincent.. Du kan ju lugna många andra..


Jag är perfekt att ringa till om man vill sälja nåt lr samla ihop pengar till nånting. Ni vet såna som "ritar" teckningar och kommer och knackar på dörren för att sälja.. Ja köper en varje gång, har ta mig fan såna teckningar överallt.. Så kan ja inte kasta dem heller utan ja lägger dom under nån byrå lr sängen för ja kan jue inte tapeltsera varenda hörn med såna..


Aftonbladet skulle bara göra en liten grej, bara några rader sa de.. Men de va ingen liten bild, den kallar jag stor =P..
Men jag ska inte klaga, tycker de ska bli kul att visa Vincent sen när han blir stor.. Inte ens en månad och redan varit med på massa ställen, fast de borde ha på bara han tycker ja =P.

Idag så har ja skickat pappren till försäkringskassan iaf, se va  man får för svar där.. Skicka inte med nåt intyg för jag har ingen lust att ringa tanten igen.
Men de ska nog gå ändå =)..


Pöss och kram på er


Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-08-28 18:37:59

wohoo ja känner en kändis ;D hahaha..

Postat av: Malin

Publicerad 2009-08-28 22:06:52

Är det så? kan han redan prata och det första han säger är att han saknar mig??? Kommer så fort han viftar med lillfingret, jag lovar! Och visst, förstår att det är jobbigt att vara i ropet, men snygga som f-n är ni, det ser du väl? Ni gör er bra i både tv och tidnigar!! Är litemallig över er faktiskt! Det finns en mening med det här såklart, har inte klurat ut vad än bara.... Hoppas inte bebben har feber nu då! Kramiz M

Postat av: Tessan

Publicerad 2009-08-28 22:49:19

Här satt jag i godan ro och skulle föröka fila bort mitt nageltrång när jag plötsligt hör värmlandsnyheterna, Jenny Thörnqvist !!!!

Jag flög från ena soffan till den andra, och bänkade mig. Ronnie försökte säga nåt men jag slog honom i huvudet varje gång! :)

Snacka kändisar :)

hahaha, gud vad roligt.

hoppas inte han har feber.

Kram på er..

Postat av: annica

Publicerad 2009-08-29 08:08:46

Hallå! Här borta i Stockholm syntes du på svt igår :) svärmor har sparat och visat alla tidningar som hon sett dig i också ;)



Du är så fin gumman och lillen är så söt!

Ha det bra så ses vi!

KRAM

Postat av: Milla

Publicerad 2009-08-29 13:04:27

Hur gick det igår? Hittade du nån drömprins? :)

Postat av: Malin

Publicerad 2009-08-29 15:00:44

GRATTIS VINCENT 1 månad idag!!! Inte klokt vad fort det går.... Ge honom en blöt puss ifrån mig och säj att jag längtar efter honom... kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela