Jennys tankar

16:e augusti

Publicerad 2009-08-16 18:26:24 i Allmänt,

Hejsan hoppsan!



Så idag har jag sovit från 12-15 hur gött som helst, självklart låg lillen brevid =).
Var astrött igår så jag var helt däckad inatt, vakna av att syrran stod med vincent "ja han var vaken så jag tog upp han".
Då låg han ändå brevid mig och inte märkte ja nåt.
Somna om gjorde jag, sen vakna jag av att Vincent låg brevid mig igen och hans blinkande nalle stod brevid honom.

Var något trött inatt och imorse =P.

Vet ni nåt annat klantigt jag gjort då.. I 3 dar vid morronduschen så varje gång kja ska ta tvål, har jag lyckats sprätta iväg tvål i ögat på mig själv när jag ska sätta på korken.
Det är nämligen nån som haft lite vatten i flaskan.
Iaf imorse så tänkte jag på de, nu kommer det en plött snart, stod där och kisa och titta på flaskan. Varför??

Jag visste att de skulle hända ändå så står jag där och småtittar på korken när ja stänger den och mycket riktigt pricka jag ögat idag med.


Just nu ligger mamma och sover i soffan, Vincent ligger vaken och tittar på mamma så jag passar på att kludda här..
Elektrikern ligger i fotöljen och sover, så det är sömntutor omkring mig =P










Kram kram på er

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-08-16 22:05:23

hihi, trötta familjen!!!! Och shit vad han växer!!!! Kramiz M

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-08-17 01:31:16

Jag råka skicka kommentaren till ett inlägg du gjort i typ november först, vet inte hur det gick till :P Jag skrev i alla fall att jag ska uppdatera dig på allt till veckan när jag kikar bort :) Och till detta inlägget kommer jag skriva, va mycket hår har har den lilla sötnosen :)

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-08-17 13:41:36

Så stor han är. Inte länge kvar så är han en månad :) Hihi.. Hoppas vi ses hos Malin på torsdag. Kram

Postat av: Sessickan

Publicerad 2009-08-17 16:38:18

Så mys pys ni gar det da :D Måste kika in någon dag jue ! Hoppas allt flyter på bra för er.

Kram kram

Postat av: linda

Publicerad 2009-08-17 17:11:14

Gud va söt han är :)

Postat av: annica branting

Publicerad 2009-08-17 22:21:09

men vad stor han blivit och så fin han är!!!

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-08-21 09:54:20

Tack :) roligt att veta hur alla upplever det!



Vad söt han är lilla Vincent :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela