Jennys tankar

Vincent

Publicerad 2009-08-12 20:23:05 i Allmänt,

Idag är min lille plutt 2 veckor, 2 VECKOR!!





Hur är det möjligt?? Hur kan han vara 2 veckor??
vi var jue på förlossningen typ i förrgår känns det som..



Det går för fort!!

Iaf så har vi tagit vår andra promenad, den första var till ica och tillbaka men det var lite för långt för mig. Fick jätteont i magen när vi nästan var hemma. Så andra promenaden tog mamma bilen till Konsum, så jag gick dit och så bytte vi på hemvägen. Så mamma mutter fick ta en promenad hem med lille Vincent.

Bvc var ju här hemma och hälsa på, min lille plutt hade gått upp hur mycket som helst, över 600g på en vecka. Så nu slipper jag väcka honom på nätterna =P, sov som en stock inatt.. Vakna av att det var en liten plutt som peta på tutten och i armhålan på mig.. 

Ne nu är det snart läggdags för oss, klockan 10 så ska vi va i säng.. en rutin jag lyckas hålla ganska bra..



Idag har vi bara sovit känns det som, hinner knappt med nånting..

Ne nu blir det tv och lite mat


Kramen

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-08-12 20:30:57

när får man se den lille godingen IRL då? :)

Postat av: Malin

Publicerad 2009-08-12 23:58:42

åh, jag vet...tänkte på det förut när vi åkte på bio...skulle sms:a en grattis hälsning, men senil som vanligt!! Han blir ju sötare för varje dag så man undrar ju hur det ska sluta, hihi...kramiz M

Postat av: Beetty

Publicerad 2009-08-13 11:11:17

åååh herregud så söööt : ))

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-13 11:12:17

Hej :)

Jag har nu en tävling i samarbete med fluffbabes där du kan vinna bodybutter & duschgele



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-body-butter-duschgele.html



Var gärna med :)

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-08-13 11:39:56

Tack :)



Jag är inte nervös men av någon anledning försöker jag hetsa upp mig & vara rädd för smärta och allt, haha, så dumt.



Han är verkligen übersöt din grabb :)

Postat av: emma

Publicerad 2009-08-13 11:53:12

hej:)



idag är den sista dagen att anmäla sig till veckans blogg! klicka på länken och anmäl dig med en eller två lotter;)

http://askerkling.blogg.se/2009/august/veckans-blogg.html#comment



åh så söt han är!:D

Postat av: Sara

Publicerad 2009-08-13 13:11:14

då tar jag nog med mig Gaby någondag och komer förbi! vi hör av oss före så klart :) och så tycker jag de skulle va skitkul om du kom hit också! du får komma på en helg, den helgen då alla vi roliga jobbar ;) n i helgen är en av dom och sen om två helger :D vi har massa skvaller till dig också, hihi.. kramar!

Postat av: annica branting

Publicerad 2009-08-13 14:18:57

åh han är så fin! får vi komma och hälsa på snart igen? :)

Postat av: Linnea

Publicerad 2009-08-13 21:39:43

Vilket gull han är. Han har ju blivit stor sen vi var o hälsa på :-) Hoppas vi kan ses snart igen. Kram på er.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-13 22:30:28

Guuud så söt!!

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-08-14 19:33:14

Jätte söt kille du fått :):) Är inne och tittar lite ibland. Tänkte att ja skulle lämna en kommentar oxå :):)

Stort, stort Grattis :):)



Jo kom på att ja skulle fråga om det va du och en kompis som köre mig, gölie och Marion till Grums en kväll för ett tag sen ? :):)

Har för mig att det va dig ja pratade med. Men är man lite rund under fötterna kan man lätt blanda ihop folk ;);)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela