Jennys tankar

Listat

Publicerad 2009-12-22 19:24:27 i Allmänt,

Snodde även denna från Linda


Nämn något som gjorde dig glad igår: Plutt såklart
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Amma
Det sista du sa högt: aahhh.. eller det var inge..
Det senaste någon sa till dig: Pet
Vad har du druckit idag: Vatten
Vad var det senaste du åt: Tonfiskröra och bröd
Vad var det senaste du köpte: Julklappar =P
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Snö & minusgrader.
Godaste glassmaken: Choklad, riktigt lyx är ben och Jerry
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut
Sover du tungt: Ibland.
Drömmer du mardrömmar: Väldigt sällan
Trivs du med ditt jobb: ja jobbar inte..
Favoritklädsel: Mina nya pyjamasbyxor
Favoritlåt just nu: Lady gaga - bad romance, sen alla barn och julsånger vi sjunger =P
Vad ser du om du tittar till höger: en kudde och pläd
Vad gör dig glad just nu: Vincent, mina underbara vänner och familj
Vad ska du göra härnäst: Äta
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Känner mig glad och sprallig
Favoritgodis: Choklad
Kläder just nu: Mysbyxor & svart tröja.
Sommarplaner: Strömstad, ev jobba och festival
Hur många kuddar sover du med: 3
Spelar du något instrument: Nja piano spela jag när jag va yngre
Morgon eller nattmänniska: Natt.
Vad är viktigast för dig: Vincent, familj och vänner
Är du kittlig: Ibland.
Snarkar du: Ibland
Stjärntecken: Vattuman
Äckligaste insekten: Tvestjärtar
Längtar du mest efter just nu: Sol



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela