Jennys tankar

Jahapp,,

Publicerad 2009-12-28 23:17:53 i Allmänt,

Hej hopp!!

Så idag har jag och Vincent skottat snö, lr jag skottade och han sov i vagnen. Men det var ett fint sammarbete mellan ledningen och vi på golvet, lr jag på golvet kanske man säger ??

Vi försökte oss på en promenad också, gick åt ena hållet och kolla där var trottoaren inte plogad vände och kolla andra sidan dvs gamla vägen.. Där var trottoaren plogad, men det såg ut som nån kört där så det var liksom plogat fast men en väldans massa kanter.. Sen så hade en del skottat sin uppfart så det låg högar där trottoaren skulle va.. *suck* Blev en kort promenad iaf..

Imorgon ska jag springa på stan, ska bli kul att strosa runt lite själv.. Snälla syster yster ska vara barnvakt åt min lille älskling..

Är det nån som har nån bra kokbok om bröd, heter det kokbok då?
Ja iaf så fick jag en som jag önskat mig i julklapp, hade inte bläddrat i den men den såg bra ut och det var bara brödrecept i den.. Men idag så satt jag och bläddra i den och degen ska jäsa i över ett dygn, sånt bröd vill jag fasiken inte baka varje gång..

Så om nån har tips på en bra brödbok hojta gärna till..



Känner mig fruktansvärt naiv idag..



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela