Jennys tankar

Listat

Publicerad 2009-12-22 01:18:55 i Allmänt,

Snodde denna från Linda

Årets bedrift?

Överlevt svinisen =P, ne men att få barn


Årets bittra?
haha de måste jue bara bli ryktes-spridaren


Årets bästa semester?

Har jag varit nånstans i år? minnet..


Årets nytillskott?

Min lilla söta fina underbara son


Årets förlust?

?? har det varit nån? (hoppas verkligen inte jag glömt nåt nu)


Årets vuxenpoäng?

Blivit mamma

Årets fysiska förändring?
Gått från stor, större till störst och nu på väg ner..


Årets nya kändisförälskelse?

Joel Kinnaman, fast jag var svag för han redan i Tjenare kungen..


Årets mest gåshudsframkallande låt?

Finns så många otroligt bra.


Årets läsupplevelse?

?


Årets insikt?

Att vissa kan aldrig tala sanning.


Årets TV-besatthet?

hmm..


Årets bakverk?

Kladdmuffins.


Årets magont?

Förlossningen =P


Årets kaffe?
Inget, jag kör med vatten


Årets lunch?

Sallad



Årets sjukdom?
Svininfluensan


Årets jobbigaste fråga?
Tror inte det varit nån..


Årets uttryck?


Årets äntligen?

När Vincent äntligen bestämde sig för att komma ut


Årets beroende?

Smågodis.


Årets konserter?






kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-22 12:31:39

Årets läsupplevelse:

Första sidan på DN i augusti!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-12-22 19:32:42

ALltid lika kul när folk gör samma listor :) kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela