Jennys tankar

Onsdag

Publicerad 2009-12-02 22:51:29 i Allmänt,

Hej hopp!!

Så idag tog vi oss en promenix till Ica för att köpa bakgrejer och då menar jag inte toapapper =P
Jag skulle nämligen baka chokladmuffins, 127 st blev det närmare bestämt.
På väg till Ica så mötte vi Tessan, William, Elvis och Stina med sin mamma.. Fick oss en liten pratstund, William bara växer och växer. En riktigt liten söting!! Tror flickorna får akta sig för alla centrum pojkar, finns inga charmigare =P

Pssade även på att hämta ut mitt paket från kakburken.. Sen har det gått i ett här, plockat lite, städat och pluggat.. Måste lägga in en högre växel på pluggningen nu..

Jisses vad kallt det var idag förresten, egentligen var det jue inte så kallt men man är jue inte van med minusgrader. Måste komma ihåg att åka till slottsbron och samla ihop mina jackor, bbbrrrrrr!

Ne nu blir det lite slö tittande på tv'n..






pöss och kram


Kommentarer

Postat av: Herr E

Publicerad 2009-12-03 20:31:21

Oj vad många chokladmuffins!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela