Jennys tankar

Prins Vincent

Publicerad 2009-12-12 18:59:44 i Allmänt,

 



Jag såg själva livet
i dig när du kom
Jag såg hela himlen bakom
Du var allt
vad mirakel betytt
och jag kände hur jag föddes på nytt

I rummet omkring oss
stod änglarna tätt
De log emot oss på
sitt himmelska sätt
Skyddade sin gåva till mig
Och jag tackar Gud för att han sänt dig

För du är prinsen av lycka
Prins av kärleken
Hertigen av äventyret,
nyfikenheten
Inte störst, inte först,
men väldigt speciell
Jag är så glad att du finns
Min älskade lilla prins

Jag önskar att du får
precis det du vill
Jag önskar dig världen
och himlen därtill
Vet att livet
det väntar på dig
Och att jag alltid skall finnas för dig

För du är prinsen av lycka
Prins av kärleken
Hertigen av äventyret,
nyfikenheten
Inte störst, inte först,
men väldigt speciell
Jag är så glad att du finns
Min älskade lilla prins

Vinden viskar runt ditt namn
Vinkar; kom å lek!
Full av skratt, mitt hjärtas skatt
och stora kärlek

För du är prinsen av lycka
Prins av kärleken
Hertigen av äventyret,
nyfikenheten
Inte störst, inte först,
men väldigt speciell
Jag är så glad att du finns
Min älskade lilla prins




Kram


Kommentarer

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-12-12 21:35:14

Hoppas allt gick bra idag :) Kramar!!

Postat av: Malin

Publicerad 2009-12-12 23:08:46

sådär ja... lite mera böl... hihi.. kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela