Jennys tankar

Svammel

Publicerad 2009-12-05 23:30:30 i Allmänt,

Just de efter julbordet åkte jag och plutt till morfar, vi skulle vara där i nån dag.
Hände inte så mycket igår, glömde hämta dopkorten.. Men det får vi göra på måndag, va fort det gått snart ska han jue döpas =)!! Världens finaste underbaraste lilla Vincent!
Blir fullt där framme vid prästen ska jue ha med mig alla gudföräldrar/faddrar =).

Iaf imorse så kom Lasse och hämtade pappa, de skulle hämta en bil i staden. Vid 10 kom de tillbaka och käka frukost, så plutt fick sig en dos av farfar idag. Farfar Lasse fyller förästen år idag, så Vincent passade på att vara extra snäll =). Vi var jue där och firade honom förra helgen, ville jue inte chansa och åka ut idag liksom.
Verkade som han var nöjd med presnterna han fick då iaf =). Alltid svårt att veta vad man ska köpa..

Har inte hänt så mycket idag.. Vi kolla på dansbandskampen, Vincent dansa i mitt knä. Min lilla mys, han är så fin.. Smälter varje gång man ser honom! Min lille plutt!

Finns så mycket ja skulle vilja skriva, fast man kan inte skriva de här när man inte vet vilka som läser.

Ne, nu blir det natta snart =P

Kort kommer imorgon

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela