Jennys tankar

Gôttegris

Publicerad 2009-02-25 16:11:06 i Allmänt,

Hej hopp!!

Vet ni va..

Jag har stora problem med mitt glassberoende, måste få ner detta om jag inte ska bli en stor knubbsäl.
Finns de glass så kan ja inte låta bli de..
Och jag har aldrig varit en riktigt glassmänniska, brukar må dåligt av glass.

Men nu vill ja ha allt bara de finns socker i de, man inge självdiceplin alls.

Måste få stopp på detta nu!
För så mycke socker ja stoppar i mig så borde ja vara elitidrottare.

Nån som har nåt bra tips?

Får hålla mig hos pappa, där finns de inge me socker i.
Och kasta bilnyckeln så ja inte kan åka nånstan utan måste gå..

Ne inge mer sötsaker nu!

Man kanske skulle hoppa upp på vågen och så fixar man kanske få stopp på sötsuget när man ser hur den snurrar förbi alla de "låga" siffrorna..


Funderar på om ja ska ringa, så ja fattar va du menar..


pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela