Jennys tankar

Suck, va trött ja blir..

Publicerad 2009-02-17 10:21:43 i Allmänt,

Tjo!!

Ahhh blir så irriterad!

Ringde precis Csn och prat med nån surkärring. Fick knappt svar på mina frågor, de enda hon gjorde var att sitta tyst och säga ja och nej ibland.. Va fan!

Blev jävligt irriterad på att mitt ärende tydligen ska ta typ över 5 veckor, hon kunde inte säga hur länge för 5 veckor var ju för dem som klarat sina poäng. Jaha sa ja, men för min kompis tog de en vecka.

Ja men då hade hon nog en orsak som inte behövde utredas... Eeeehhh?
Så jag som miste min styvfar och min farfar första terminen + massa andra sjukdomar i familjen ska behöva utredas??

Vet andra som fått studiebidrag pga att deras mormor hamnat på hem, deras föräldrar hamnat på kronofogden, dyselexi mm. Men mitt ska utredas??
Hur i helvete är de logiskt?

Kanske skulle ha ljugit och skrivit att Christer och farfar hamnat på hem istället för att de bosatte sig i himmlen.
Gillar egentligen inte att använda de som ursäkt, men de tog verkligen på krafterna och de en stor del i varför ja inte klara första terminen. 


Så fucking jävla irriterande!!


Pössen

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-18 03:01:19

Pust Jenny... det verkar inte klokt... om du ringer CSN igen hamnar du hos samma eller kommer du till nan som gar att prata med???

Testa

Ses snart

Kram Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela