Jennys tankar

Today

Publicerad 2009-02-25 22:14:36 i Allmänt,

Hej hopp!!

Så idag har jag varit arg och lessen hela dan, orkar verkligen inte med folk ibland.
Arg så jäkla irriterad på dem allihop, fast de inte gjort mig något.. Kanske de som e felet att de inte gjort något!!

Vill ignorera allihopa, men törs inte.
ÅÅhh irriterande.

Imorgon ska bli en bra dag, fat de e fullrulle hela dagen, ska till örebro =).
Roadtrip me syster yster och mamma mamut =).

Ska in till skolan för lit plugg först, sen bär det av ut i de okända..
Okej kanske inte det okända men de kändes likosm rätt att säga de..

Har köpt en jättesöt body oxå, de e svårt att låta bli..
Måste köpa grejer jue..
Vill veta vem som bor i min mage..
Är så nyfiken på h*n som har disco i magen på kvällarna =).

ne nu ska ja slummra sött oh dregla på kudden..
zzzzzzzzzzZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzz

Pössen


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-27 09:57:30

Jenny, du måste lära dej att fräsa ifrån ibland, och inte ha dåligt samvete för det, man måste pysa ur sej inemellanåt för att må bra. Testa och VISA att du är arg på nån!!!

Kram

Mej

Postat av: Malin

Publicerad 2009-02-27 10:53:25

Önskar dig en trevlig helg! Instämmer, även du har rätt att säga vad du tycker och känner! Kramiz M

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-27 11:07:04

Congrats to the dejt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela