Jennys tankar

Min dag

Publicerad 2009-02-06 21:45:15 i Allmänt,

Hej hopp!

Idag har varit en toppendag!
Först skrev ja klart en hemtenta och maila iväg, enda felet är att jag skrev T2 hahaha, men de e lätt hänt.
Sen har jag varit på ikea och kikat på bebisgrejer, jag får verkligen hindra mig själv för att inte köpa nåt. Lite tidigt än..
Vill ha allt! Finns så mycket fina grejer, köpte iaf en liten skallra orka inte hålla mig.

Sen åkte jag till Barnens hus för att hämta lite broschyrer om barnvagnar, har hittat en som jag vill ha.. Vet att de e tidigt inte så att ja ska köpa barnvagn nu, men vill bara kika så ja vet va ja vill ha sen.
Har iaf hittat en på nätet, som är så snygg, men vill se hur den ser ut i verkligheten.

Så kommer ja ihåg Annicas och Linnéas tips att inte köpa nån från 2009. Så de går ja stenhårt efter. De e ju proffsen som håller på att lära upp mig.

Så har jag pratat med barnmorskan idag, fått en ny tid lite tidigare än va man egentligen ska. Bara för att prata igenom min situation och allt sånt. Min barnmorska är bäst!

Har oxå pratat med Nina vi skvallra som vanligt och prata om allt. Vi har så kul ihop, man märker inte nån ålderskillnad alls! Vilken tur att ja träffa henne i skolan, fast vi båda bor i Grums.

Har oxå pratat med Anders och han gjorde min dag.
Hahahahahaha ja ägde dig! Att ja inte kom på de tidigare, visste att de var nåt med det där, kunde bara inte komma på vad. Tur att Anders kan förtydliga det hela :P
Vilket lyckorus!

Ska fixa en idolbild till Magnus oxå hahaha
Måste verkligen ta tag i de, välommen till Jennismen!

Nästa helg ska ja laga mat till mina grabbar oxå, funderar på om ja ska dra med dom ut efteråt, kanske dax att introducera dem till lite folk här omkring.

Ska fixa en date med Nina oxå, saknar min brutta.


De var nog allt för mig

Pössen

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-02-06 22:22:41

Dessa hittade jag på ponduro!! ett helt ark med många ord för endast 49 kronor!!!

Intre illa va? KRAMIZ m

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-02-06 22:49:59

Vänta bara inte för länge innan du beställer en vagn. Det är lång leveranstid på dessa grejer. Våran tar säkert tolv veckor, det innebär att vi inte hinner få den innan förlossningen :(

Postat av: Herr E

Publicerad 2009-02-07 01:31:53

Det är alltid spännande att gå i väntans tider och det är lätt hänt att man vill köpa precis allt omedelbums!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela