Jennys tankar

idag

Publicerad 2009-02-09 22:01:40 i Allmänt,

hej hopp alla glada och ni surisar :P

Här om dagen när jag var ute och brumma i bilen, så lukta det farfar =). Det var precis som om jag stod i hans garage!
Skjortan ja tog efter honom har ja fortfarande inte tvättat, för de luktar farfar. Sov i den de första nätterna.



iaf så idag har jag haft feber, lite feber men ändå..
Jag har haft så ont i magen oxå, tror de glatta musklerna håller på att dra isär sig lite.. Men bara bebben mår bra så har ja gärna lite ont i magen. Fast de var jobbigt inatt, vakna av att magen värkte.. Hemma helt ensam oxå, ingen som kan hålla en sällskap mitt i natten..
Mamma flaschar runt på hawaii´s stränder med den här elektrikern som ränner här hemma :P.
Och pappa och Ingrid flaschar runt i kambodja vid poolen med en drink i näven..
Fick meddelande förut 28 grader varmt sitter vid poolen.. blabla..

Hej hopp! 10 minus här själv så sladdar ja runt med bilen och står på mina dyra nya skidor, önskar ni vore här kram
jenny

Annars så har de inte hänt mycket här idag, nysit som bara den.
Har iofs varit och handlat, mssa tack för att ja inte sprang på dig :P.

Har oxå pratat massa om tjejer och killar idag med Magnus, inte många bra tips man får där ifrån.
haha men rolig e han..

Har en himmla bra praktikplats faktiskt, de händer mycket hela tiden. Aldrig samma sak 2 dar i rad + att han jag går brevid är hur rolig som helst.


Händer fan aldrig nåt här längre..
Ska tvinga mig in hos kim nån dag, enda sättet att man ska få se honom :P.
Måste ju tvinga honom till poolparty :P

De var nog allt för mig..
Lovar att ja ska bli lte roligare snart..

Pössen





Kommentarer

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-02-09 22:55:20

Så söt du är :) Nu är det bara en magbild som fattas ;)

Postat av: Kusinen

Publicerad 2009-02-10 09:59:21

Ååh, poolparty med Kim! Det var fina grejer! Badboll och vin :D

Postat av: Annika A

Publicerad 2009-02-10 17:38:21

Va fin du blev i nya frisyren!! Vart är du på praktik? Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-10 17:53:00

Vad fin du är gumman!

Det är fint att spara något som luktar. Jag sparade mammas nattlinne, men nu luktar det bara garderob av det :) :S

Postat av: Annica

Publicerad 2009-02-10 18:03:47

pekar uppåt

Postat av: Malin

Publicerad 2009-02-10 22:50:12

Jättefin!!!

Postat av: Malin

Publicerad 2009-02-10 22:51:30

Och du... nu har du öppnat dina sinnen märker jag... den där lukten, måhända hade du någon som åkte snålskjuts, hihi.... Jag hjälper dig gärna med att fixa lägenheten, inga problem! Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela