Jennys tankar

Christer

Publicerad 2009-01-26 19:16:17 i Allmänt,

Hej hopp!



Kanske bäst att tillägga att kortet är taget till min Maffia fest, skulle ha en familjevägg på all gangstrar i släkten.
Så, så här såg han inte ut för jämnan :P



har varit så mycket annat här, så har inte hunnit skriva detta inlägg även om jag velat få tummen ur många gånger..
Iaf den 16 januari var det ett år sen Christer somna in, fy fasiken va fort de går..

Kommer ihåg den dagen som om den vore igår..
Va tiden går fort och många minnen bleknar, man borde på nåt sätt kunna hålla allt levande som man vill komma ihåg..

Ett år har iaf Christer spenderat i nangiala, lr himmlen...

Läste Daniels blogg, han har precis förlorat en vän, så var det en liten smart tjej som sa till honom att hon ligger vid poolen och solar och äter kokosbullar nu.

Ja tror Christer oxå sitter i solen och äter kokosbullar med goa vänner och säkert alla nya vänner han lärt känna.
För social det var han, så Elvis, kungligheter, Monica zetterlund och gänget samlas säkert vid grumsingens sid av poolen för en kokosbulle och en pratstund.





Tjingeling på er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela