Jennys tankar

En kväll med musik..

Publicerad 2009-01-31 09:02:15 i Allmänt,

Hej hoppsan!

Så tog ju en liten promenad me Mattias häromdagen, han tyckte då att vi skulle rava oss till Slottsbrons folketshus på fredan för att se "rockkarusellen". Så sagt och gjort vi ravade oss dit, man får jue stödja sina vänner :).

Så det var 5 band som spela, riktig duktiga faktiskt.
Bebben i magen for nog runt och hade disco, fladdra som bara den i magen på sista bandet.

Va treligt att träffa lite folk, fick till och med en liten pratstund med Magnus, Han ska ju lära min bebis att spela coola instrument, jag förväntar mig att gå på mtv-galan om sisådär 20-25 år, så inga blockflöjter här.

Ha aldrig sett en blockflöjt på nån gala!
Så nämner man mamma i tacktalet =P.

Iaf så vi lyssnade på alla band, sen fick vi rösta.

Jag fick till och med en cd av ett band, sen att de råkade vara ett av dem jag röstade på var ju bara ett +.

 


Får väl lägga upp nåt klipp här sen..

Jag försöker få pillan att komma på nåt kul, vill göra ett sista bus innan jag blir för stor och innan bebben kommer..
Vet en utflykt vi kan göra =)..



Slänger upp lite kort sen, nu är det dax för frukost..

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela